IceWarp support
Iedere IceWarp gebruiker mag contact opnemen met ons support-team via Live Support die u kunt vinden op deze website. De tool is gratis 24x7 beschikbaar voor iedereen. Wij reageren binnen 48 uur.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
Omdat alle vragen beantwoord moeten worden
Live ondersteuning
Live ondersteuning is ons eerste aanspreekpunt met onze engineers. 24x7 Bereikbaar en gratis voor iedereen.
-
Terugbellen (Alleen priority support & Cloud customers)
-
2 uur reactietijd tijdens kantoortijd
-
Gegarandeerd een reactie binnen 48 uur
-
Mirapoint product ondersteuning
Priority service abonnement
Klanten die zelf hosten met een licentie kunnen priority ondersteuning als een service aanschaffen zodat zij passende ondersteuning krijgen. Gegarandeerde responstijden tot 1 uur zijn mogelijk. Terugbellen behoort ook tot de opties.
-
Pre-paid service
-
Bel mij beschikbaar
-
Abonnementsafhankelijke reactietijd
Veel gestelde vragen (FAQ)
De engineer zal u bellen op een geschikt moment om informatie in te winnen, voortgang te bespreken of wijzigingen door te geven.
Ja. Iedereen mag vragen stellen over IceWarp. Over configuratie van uw e-mail software, resetten van uw wachtwoord maar ook complexere zaken zoals het instellen van uw domein. Geen vraag is te ingewikkeld of te eenvoudig.
Een incident is kritiek als IceWarp onbruikbaar is voor het grootste deel van uw gebruikers. Het slaat dus ook op verlies van belangrijke functionaliteit waardoor gebruikers hun dagelijkse werkzaamheden niet meer uit kunnen voeren.
Gebruik de Live ondersteuning chat. Een engineer zal binnen 48 uur reageren.
Dat hoeft niet wanneer u uw e-mailadres hebt ingevuld. U wordt op de hoogte gebracht per e-mail in dat geval.
De engineer kan u helpen door op afstand mee te kijken in uw systeem.